Ziky zase inkasoval

18.09.2015 09:47

A přitom se mi na ten zápas ani nechtělo. Pracovní povinnosti mě zavály až na rozhraní Evropy a Asie na Vysočinu a tak jsem se , asi pikosekundu, rozhodoval, zda vůbec dorazím. Ale nakonec  srdíčko řeklo musíš a tak jsem tu odpolední , jak zpívá známý udavač z Těšína , půlnul a vyrazil ku Praze. Naším soupeřem byl tým Virtus Praha FK. Na hřiště proti nám nastupují  18-20letí kluci, kteří nevypadají na to, že by nám, starým harcovníkům, mohli dělat problémy.První poločas je však dosti vyrovnanej , kucí z Virtusu jsou běhaví , ale vázne jim kombinace. Nám zase jde kombinace a nejsme běhaví. Počasí je vyloženě fotbalový. Dusno a 32st C, Saša se zpotil už při zavazování kopaček, jeden kus na střídání, prostě se to zase sešlo… Těsně před koncem poločasu se dostává Martin balón za obránce a utěšenou ranou k zadní tyči otevírá skóre.  Vedeme.

O poločasové přestávce se nás pobavila příhoda SVZ o tom, jak pomohl a ochránil Borise od flastru, když jel hrát Hanspaulku… Borisi, bejt tam já, tak si to tam vyžereš se vším všudy… Ti řikám, že by si skandoval sparťanský chorály do omdlení… :-D :-D

Druhou půli začínáme trošku zhurta a po chvíli se prosazuje Saša. Odražený míč ho trefuje do kolena tak dobře, že vedeme už o dva. Nás to uklidnilo a kluci z Virtusu už na nic nečekali a otevřeli to. A to neměli dělat. Následovala smršť gólů, ve velmi krátké době se prosadili snad skoro všichni. Nemá smysl to dál rozvádět, Máca dva tóry, Martin dva tóry, Saša dva tóry a já dva tóry… Zlomenej Virtus věděl , že je po zápase, přesto se snažil vstřelit alespoň  čestný úspěch, což se mu nakonec minutu před koncem podařilo a Ziky holt nulu neudržel a my začali vážně uvažovat o tom, zda nebudeme hledat novou jedničku do svatyně. :-D

Skóre 1:8 bylo již konečným stavem. Třetí zápas, třetí výhra,  vstup do sezóny se nám vydařil. Jen tak dál.Je vidět, že zase fouká od severu. Jen jsem zvědavej, kdy se k nám připojí i ostatní členové kádru…Bude to potřeba, aby se rozehráli, koncem října a začátkem listopadu jsem mimo EU, tak aby tu byl někdo, kdo bude dávat tóry nejen pohlavím, jako se mi to povedlo včera. Ještě, že jsem přijel... :-)

 

 

 

                                                                                                                                                                          Arnie

https://www.facebook.com/groups/153951121292270/