PRVNÍ "JARNÍ" ZÁPAS

28.03.2013 14:58

Byla středa 27.3.2013 dopoledne a já seděl v kanceláři a koukaldo kalendáře,kde svítí jasný červený nápis " 1.kolo Hanspaulky - Pražačka". Poté jsem se podíval z okna ,za nímž se ženili čerti. Vánice jak vix... No říkám si ,do prdele, já mám snad vlčí mhu?! Teploměr ukazuje krásnej jeden stupeň pod nulou, Vítr fučí a do toho padaj ty bílý sračky,kterejch už má každej plný zuby...No nic,říkám si, tohle je přece severský počasí a nám by mohlo vyhovovat...Ihned jsem napsal na facebook povzbuzující věty o tom jak to večer rozfoukáme...Nálada v týmu se zdála být podle reakcí bojovná a odhodlaná...

Večer přicházím na Pražačku,kde se nás schází vcelku dost.3 lidi na střídání je dobrej začátek.Líbí se mi přístup obou (zbývajících) sešívek v týmu, Tříši i Lišáka.První jmenovaný ,novopečený fotřík odběhl od podělanejch plenek a uslintanejch bryndáků jeho ratolesti a Liškys od narozenin své manželky, aby si mohli zahrát fočus.Líbil se mi i přístup Dvořky,jenž se snaží skloubit pracovní nasazení v Teplitzích s herním nasazením v Praze.Prostě na začátek spokojenost. Proti nám se postavil tým Konvikt klub .Zápas začal a na obou týmech byla vidět nerozehranost,prostě první kolo.Zanedlouho jsme se trefili z přímáku po zemi k tyči.Soupeř vyrovnal téměř okamžitě.Druhý gól jsme dali trochu kuriozně z autového vhazování,kdy Dvořka prohodil vše co mu stálo v cestě a brankář ve snaze uchránit svatyni,si na balón šáhl...Pak po krásné kombinaci soupeř opět vyrovnal.Do poločasu jsme ještě stihli dát tóra.Druhý poločas začal ihned po odpískání prvního,protože začala bejt už fakt kláda a rtuť v teploměru padala stále níž.Druhý poločas se nesl v našem klasickém zahazování šancí. Dlouho jsem vedl ,když jsem netrefil balón po přihrávce ze strany, ale pak Saša zahodil nejméně 18 tutovek,a když se začaly kupit dotazy ,proč nechce dneska dát gól,tak pak teda dvě proměnil...nééé přeháním...proměnil jednu :-D ...Prostě jsme ve druhém poločase dominovali,drželi balón a hlavně přidávali další góly,takže se počítadlo zastavilo na cifře 6.Na první rundu to nebylo špatný,soupeř byl vyrovnanej a výsledek zas až tak neodpovídá průběhu.Několikrát nás podržel "Casilas severu" Sám Velký Zikhátor.Výsledek 6:2 je ale hezký.Ted by to chtělo příští středu potvrdit.

P.S. nemohu zapomenout na Wondryse,našeho guru v meditaci a hledání vnitřního klidu dle východních náboženství, pohodáře,který zoceluje nejen svého ducha, ale i tělo Krav-Magou a horolezectvím,chlapce s pohledem nevinného, roztomilého beránka. Přeji mu z celého srdce, aby to vše hledal usilovněji a víc se na toto hledání svého já zaměřil a nevystříkl při každý lapálii ,která se při zápase stane...Tu žlutou ti nepočítám do pokut,protože ten faul na žlutou nebyl,ale voe ještě jednou vystříkneš tak ti napařím nervovej otřes!! ty kháre :-D :-D 

 

                                                                                                                                                                                                Arnie

https://www.facebook.com/groups/153951121292270/