MIKULOVA, "PROKLETÉ" HŘIŠTĚ

30.04.2015 10:25

Když se mi dostal do ruky los letošní sezóny a já zjistil,že 3x hrajeme na Opatově na Mikulově, málem mě omylo.Na tomhle hřišti jsme po celou dobu působení SVJK! v Hanspaulské lize nevyhráli.A že jsme se tu již mnohokrát objevili... Tentokrát nás čekalo utkání s týmem ze spodku tabulky Playboy AC Team.Tentokrát jsem apeloval na všechny, aby soupeře nepodcenili, což se nám tady několikrát stalo. Začínáme o 10 min později, protože Playboyové se scházejí jak švábi na pivo.V okamžiku kdy byli hratelní,tak začínáme. Prvních 10min hrajeme proti 4 plejbojům , uzavíráme je v před bránou,ale tu prostě trefit neumíme...Zbrklost, neschopnost podržet balón a nemohoucnost konstruktivně nahrát na 3m...Než přišel Plejbojům pátej hráč, tak se nám podařilo vstřelit pouze jednu branku. Uwe Blinker napřáhl a prostřelil. Když byly síly na hřišti srovnány, začalo se nám paradoxně hrát líp,kombinovalo se a začalo to vypadat jako fotbal. Brzy nastal zlatý hřeb zápasu, třešinka na nedopečeném dortu, lahůdka pro fajnšmekry... Stig Pohlavson rozehrál po lajně na Oje Balström ,ten dal krásně na dva metry na Rozerval Párkund, čímž udělal z dvou obránců statisty ,ten se snad poprvé podíval, kde stojí kapitán týmu, libově mu nahrál do nohy a Arne Trautenberg nechytatelnou ranou k tyči rozvlnil síť za zkoprnělým brankářem soupeře.2:0. Na 3:0 dal svůj první gól taky Brufen Ubalgin opět po krásné přihrávce Oje Balströma. Poté jsme lehce polevili v koncentraci a soupeř se dvěma slepenými góly dostal zpět do zápasu.V poločase byl stav 3:2 .Řekli jsme pár věcí ( jak to těm našim blonďatejm fanynkám sluší , jak hrála Slávia s Jihlavou, co budeme dělat na čarodky) a šli jsme na to...Podle výrazu tváří soupeře bylo vidět, že fyzicky dlouho nevydrží. Brzy střílí nechytatelně Uwe Blinker svůj druhej gól a má i nakročeno na hattrick.Upřímně řečeno,takhle sem ho viděl hrát naposledy za Kuwajtu napadení.Běhal,nabízel se,nechtěl střídat...To jaro s ním dělá divy... No jen tak dál plavčíku...Soupeř opět snížil, ale pak začalo představení dvou hráčů. Prvním byl Bobí. Starej známej snajpr Kuka by se musel stydět a červenat při tom, co Bobí dokázal zazdít.Tři tutovky a dvě polovysoký pološance mluví za vše... Příklad hovořící za vše... Já a Bobí běžíme sami na brankáře, cestou na Bobího křiknu " Dej gól", nevím čemu v tu chvíli Bobí v té holé větě nerozumněl,ale nahrává mi do špeku a já netrefuji odkrytou bránu ale za to jsem krásně trefil haxnu brankáře. Bobího omluva" Já jsem nechtěl dát gól,proto jsem ti nahrál... mě moc nepřesvědčila...Ale jinak se mu nesmí upřít snaha být hroťákem,vybojoval spousty míčů, potenciál tam je.Ale už má nůž na krku.Příště musí dát gól,jinak jde do juniorky.Dokonce jsem mu propůjčil i klubový balón,aby o víkendu potrénoval u paneláku...:-D Druhým byl Oje Balström. v posledních dvaceti minutách nastřílel 5 tórů. Super výkon. Musím také pochválit Rozervala Párkunda pro jeho přehled a nahrávky na góly (doufám že to bude přítelkyni stačit takhle) ...Na poslední 3 minuty střídám Haxny Metalsem v bráně,ten nastřeluje břevno, já pouštím gól.Vyhráváme 9:4. Poprvé na Mikulově.Cywe smůla protržena.Prokletí prolomeno.

 

 

P.S. né, jasně... Oje Balström by si zasloužil větší prostor , ale ty jeho tóry byly jeden jak druhej...jak pátej... hezký ale stejný, chtělo by to hrát víc pro diváky Oje... :-D

 

 

 

Arnie

https://www.facebook.com/groups/153951121292270/